B2B Sales-Flow – a megrendelések áramlása
A B2B Sales-Flow egy eredményes értékesítési rendszer, amely úgy működik, mint egy folyamatos áramlás. Amint felépítjük a rendszer elemeit a cégednél, az eladási folyamat minden pontján magabiztosan fogsz eredményt elérni – legyen az egy hideghívás, egy ajánlat elkészítése, vagy egy sorsdöntő tárgyalás. Ez a fejlesztés nem egy teljesen idegen módszertant erőltet rá a vállalatodra, hanem a Te működésedet rendezi át a gyorsabb és tartósabb eladások eléréséhez.
1. Hogyan lesznek sikeresebbek az értékesítőid?
Minden partnerem üzleti fejlesztésének elsődleges célja, hogy minél több új érdeklődőt találjanak az értékesítők, és a lehető leggyorsabban a kössenek üzletet. Ehhez először meg fogjuk vizsgálni, hogy mi hiányzik a vállalatod értékesítési rendszeréből. Kevés megkeresést kapsz, vagy az ajánlatok nem elég sikeresek? Ezeket a tényezőket teszi láthatóvá a sales audit, ami egyben útmutató lesz a fejlesztésekhez.
- Átfogó képet kapsz az értékesítésed helyzetéről
- Fény derül olyan szervezeti tényezőkre is, amit a kollégák nem mondanak el neked
- Megtaláljuk mit fejlesszünk először
- Ezzel akár 1 hónapon belül megváltoznak az eladási mutatóid
A Value Based Selling, azaz érték alapú eladástechnika pedig a vevő szemléletét és szükségleteit helyezi előtérbe. Amikor az értékesítőként megfelelően kapcsolódsz az ügyfelekhez, megérted a problémáját és arra építed fel a saját ajánlatod, akkor gyakorlatilag bármennyit elkérhetsz a termékedért. Ezzel válsz minden eladási momentumban sikeressé!
2. Vadászat a zsíros ügyfelekre
A több éven át tartó árbevétel növekedést ez alapozza meg, hogy mélyebben megismerjük és körülhatároljuk a piacunkat. Nagyon nem mindegy, hogy mivel töltik el az idejüket az értékesítők! Csak azokat az ügyfelek kergessék, akiktől a legjobb megrendeléseket remélhetjük. Dolgoznunk kell a kommunikáción, megfogalmazzuk, hogy mit árulsz, és hogyan éred el a célod:
- Több évre bebiztosítjuk az eladások növekedését
- Ideális célcsoportot és ügyfélcsoportot találunk
- Lesz egy ütős sales missziód és víziód!
Ezt nyújta a BizDev & Vision, azaz üzletfejlesztés és vízió szolgáltatáscsomagom, ahol megvizsgáljuk a piacban rejlő lehetőségeket, új irányokat keresünk és ehhez összerakjuk az akciótervünket.
3. A legjobb ajánlat elkészítése
Minden vállalatnál létezik legjobb ajánlat, és a legmeglepőbb, hogy nagyon kevesen törekszenek ennek kialakítására. NEM kedvezményeket adunk, hanem feldíszítjük a legdrágább termékünket a vevő vágyálmával. Ettől egyszer csak megtapasztalod a megrendelések áramlását, pedig ugyanazokkal a kollégákkal ugyanannyit fogtok dolgozni.
- Automatizáljuk megrendelések megszerzését
- Szinte mindenki újra fog vásárolni
- Út nyílik az igazán értékes projektek felé
A növekedésnek a legfontosabb tényezője az ügyfélkapcsolatok optimális kezelése, az automatizált gondozás, amit a Folyamatok és CRM csomag által érsz el.
Az együttműködésünk valahogy így néz ki egy ábrával szemléltetve:
Ugye milyen egyszerű? Ezek az üzletfejlesztési lépések a számos B2B partneremnél eredményt hoztak. Nem szól másról, mint hogy oda helyezzük a hangsúlyt és a figyelmet, ami minden kereskedelmi tevékenységnek az alapja: az ügyfelekre.
Szóval mi az, amit el szeretnél érni?
- Gyorsan és egyszerűen új vevőket szerezni
- Egy új terméket a piacra bevezetni
- A legtöbbet kihozni a vevőidből
- Az álom-projektedet akarod megszerezni
A célunk a megrendelések folyamatos áramlásának elérése, ahol az üzletkötés jó élményt nyújt az eladónak és a vevőnek egyaránt. Ugye milyen jól hangzik? Kezdjük is el a vevőid feltérképezését, a problémáik jobb megértését, jöjjön a Value Based Selling beindítása.