B2B Sales-Flow – a megrendelések áramlása

A B2B Sales-Flow egy eredményes értékesítési rendszer, amely úgy működik, mint egy folyamatos áramlás. Amint felépítjük a rendszer elemeit a cégednél, az eladási folyamat minden pontján magabiztosan fogsz eredményt elérni – legyen az egy hideghívás, egy ajánlat elkészítése, vagy egy sorsdöntő tárgyalás. Ez a fejlesztés nem egy teljesen idegen módszertant erőltet rá a vállalatodra, hanem a Te működésedet rendezi át a gyorsabb és tartósabb eladások eléréséhez.

1. Hogyan lesznek sikeresebbek az értékesítőid?

Minden partnerem üzleti fejlesztésének elsődleges célja, hogy minél több új érdeklődőt találjanak az értékesítők, és a lehető leggyorsabban a kössenek üzletet. Ehhez először meg fogjuk vizsgálni, hogy mi hiányzik a vállalatod értékesítési rendszeréből. Kevés megkeresést kapsz, vagy az ajánlatok nem elég sikeresek? Ezeket a tényezőket teszi láthatóvá a sales audit, ami egyben útmutató lesz a fejlesztésekhez.

  • Átfogó képet kapsz az értékesítésed helyzetéről
  • Fény derül olyan szervezeti tényezőkre is, amit a kollégák nem mondanak el neked
  • Megtaláljuk mit fejlesszünk először
  • Ezzel akár 1 hónapon belül megváltoznak az eladási mutatóid

A Value Based Selling, azaz érték alapú eladástechnika pedig a vevő szemléletét és szükségleteit helyezi előtérbe. Amikor az értékesítőként megfelelően kapcsolódsz az ügyfelekhez, megérted a problémáját és arra építed fel a saját ajánlatod, akkor gyakorlatilag bármennyit elkérhetsz a termékedért. Ezzel válsz minden eladási momentumban sikeressé!

2. Vadászat a zsíros ügyfelekre

A több éven át tartó árbevétel növekedést ez alapozza meg, hogy mélyebben megismerjük és körülhatároljuk a piacunkat. Nagyon nem mindegy, hogy mivel töltik el az idejüket az értékesítők! Csak azokat az ügyfelek kergessék, akiktől a legjobb megrendeléseket remélhetjük. Dolgoznunk kell a kommunikáción, megfogalmazzuk, hogy mit árulsz, és hogyan éred el a célod:

  • Több évre bebiztosítjuk az eladások növekedését
  • Ideális célcsoportot és ügyfélcsoportot találunk
  • Lesz egy ütős sales missziód és víziód!

Ezt nyújta a BizDev & Vision, azaz üzletfejlesztés és vízió szolgáltatáscsomagom, ahol megvizsgáljuk a piacban rejlő lehetőségeket, új irányokat keresünk és ehhez összerakjuk az akciótervünket.

3. A legjobb ajánlat elkészítése

Minden vállalatnál létezik legjobb ajánlat, és a legmeglepőbb, hogy nagyon kevesen törekszenek ennek kialakítására. NEM kedvezményeket adunk, hanem feldíszítjük a legdrágább termékünket a vevő vágyálmával. Ettől egyszer csak megtapasztalod a megrendelések áramlását, pedig ugyanazokkal a kollégákkal ugyanannyit fogtok dolgozni.

  • Automatizáljuk megrendelések megszerzését
  • Szinte mindenki újra fog vásárolni
  • Út nyílik az igazán értékes projektek felé

A növekedésnek a legfontosabb tényezője az ügyfélkapcsolatok optimális kezelése, az automatizált gondozás, amit a Folyamatok és CRM csomag által érsz el.

Az együttműködésünk valahogy így néz ki egy ábrával szemléltetve:

Ugye milyen egyszerű? Ezek az üzletfejlesztési lépések a számos B2B partneremnél eredményt hoztak. Nem szól másról, mint hogy oda helyezzük a hangsúlyt és a figyelmet, ami minden kereskedelmi tevékenységnek az alapja: az ügyfelekre.

Szóval mi az, amit el szeretnél érni?

  • Gyorsan és egyszerűen új vevőket szerezni
  • Egy új terméket a piacra bevezetni
  • A legtöbbet kihozni a vevőidből
  • Az álom-projektedet akarod megszerezni

A célunk a megrendelések folyamatos áramlásának elérése, ahol az üzletkötés jó élményt nyújt az eladónak és a vevőnek egyaránt. Ugye milyen jól hangzik? Kezdjük is el a vevőid feltérképezését, a problémáik jobb megértését, jöjjön a Value Based Selling beindítása.