B2B Sales-Flow – a megrendelések áramlása

A B2B Sales-Flow egy eredményes értékesítési rendszer, amely úgy működik, mint egy folyamatos áramlás. Amint felépítjük a rendszer elemeit a cégednél, az eladási folyamat minden pontján magabiztosan fogsz eredményt elérni – legyen az egy hideghívás, egy ajánlat elkészítése, vagy egy sorsdöntő tárgyalás. Ez a fejlesztés nem egy teljesen idegen módszertant erőltet rá a vállalatodra, hanem a Te működésedet rendezi át a gyorsabb és tartósabb eladások eléréséhez.

1. Megrendelések elérése, ügyfélszerzés

A KKV vállalatok üzleti fejlesztésének elsődleges célja, hogy minden új érdeklődő a lehető leggyorsabban a megrendelővé váljon. Ehhez először meg fogjuk vizsgálni, hogy mi hiányzik a vállalatod értékesítési rendszeréből. Kevés megkeresést kapsz, vagy az ajánlatok nem elég sikeresek? Ezeket a tényezőket teszi láthatóvá a sales audit, ami egyben útmutató lesz a fejlesztésekhez.

  • Megtaláljuk mivel foglalkozzunk először
  • 1 hónapon belül megváltoznak az eladási mutatóid

A Value Based Selling, azaz érték alapú eladástechnika bevezetésével pedig a vevő szükségleteinek megfelelően építjük fel az értékesítésed működését, és a vevők kezelését. Ezzel válsz minden eladási momentumban sikeressé!

2. Stabil alapok és a látványos növekedés beindítása

A több éven át tartó árbevétel növekedést ez alapozza meg, hogy mélyebben megismerjük és körülhatároljuk a piacunkat. A értékesítés fejlesztése ebben a szakaszban kijelöli a hosszú távú célt (vízió), és megtalálja az oda vezető lépéseket.

  • Több évre bebiztosítjuk az eladások növekedését

Segítségedre lesz a BizDev & Vision, azaz Üzletfejlesztés és vízió szolgáltatáscsomagom, ahol megvizsgáljuk a piacban rejlő lehetőségeket, új irányokat keresünk és ehhez összerakjuk az akciótervünket.

3. Automatikusan érkező megrendelések és álom projektek

A megrendelések áramlását akkor tapasztalod meg, amikor szinte már automatikusan érkeznek hozzád az új üzletek. Ebben a fázisban már a minőségi változás irányába haladunk, amely során a megszerzett új vevőket állandó partnerekké alakítjuk, akik folyamatosan bővítik a forgalmat.

  • Automatizáljuk a vevők és megrendelések megszerzését

A növekedésnek a legfontosabb tényezője az ügyfélkapcsolatok optimális kezelése, az automatizált gondozás, amit a Folyamatok és CRM csomag által érsz el. Ez az erős ügyfélkezelés fogja kinyitni az ajtót az igazán értékes nagyprojektek felé.

Mindezeket a következő ábra szemlélteti:

A B2B Sales-Flow modellje

Ez a modell a legtöbb B2B piacon az ideális értékesítési rendszer írja le. Azokra a tényezőkre helyezi a hangsúlyt, amely minden piacon a kiemelt szerepet kap: a vevők és az eladások.

Mi az amit valójában el szeretnél érni?

  • Gyorsan és egyszerűen új vevőket szerezni
  • Egy új terméket a piacra bevezetni
  • A legtöbbet kihozni a vevőidből
  • Az álom-projektedet akarod megszerezni

Az értékesítés akkor éri el a megrendelések folyamatos áramlásának állapotát, amikor az üzletkötés jó élményt nyújt az eladónak és a vevőnek egyaránt. Ha ezek bármelyikére keresed a megoldást, akkor megtaláltad. Megmutatom, miként indítjuk be a megrendelések áramlását a vállalatodnál.