Sales tréning – valós és aktuális tudás
Az értékesítési technikák fejlesztése és a tárgyalástechnikai tréningek vásárlása általában az elsődleges megoldás az eladási problémák kezelésre. A tréningekbe fektetett pénz mindig megtérül, szerencsére az elmúlt években erre már mindenhol képeznek budgetet. A kérdés csak az, hogy mire érdemes pénzt kiadni a modern sales világában.
A 3 éve több mint 200 résztvevőt képző LABA sales technikák tréningről eddig még senki nem távozott hiányérzettel.
A saját fejlesztési projektjeim mellett néhány évvel ezelőtt felkért a LABA Hungary a Sikeres értékesítési technikák mesterkurzus megalkotására, ami azóta az egyik legmagasabbra értékelt kurzus. (ajánlom, hogy nézz szét a LABA oldalán, mert remek képzéseket kínálnak)
A sales tréningeken ezek a témák a legnépszerűbbek:
- A konzultatív eladás technikája
- A LinkedIn ereje, lead generálási módszerek a hideghíváson túl
- A tárgyalás és az ügyfélkommunikáció keretezése
- 4 vevői karakter beszédnyelve (a DISC modellen túl)
- 8 befolyásoló tényező az eladások során
- Lezárási módszerek
- Hideghívások felépítése
A tréneri működésem azért egyedülálló, mert valós és aktuális sales tudást közvetítek.
Nem egy 20-30 éve lerágott amerikai sikerkönyvet húzok rá mindenkire, hanem én is kint küzdök a frontvonalon: éppen egy orvostechnikai szerelem-projektet konvertálom nyereséget termelő üzletággá – azaz a színtévesztők eddig szürkének tetsző piacát alakítom ki – nemrég pedig egy 60.000 fős IT monstrum new business sales csapatát vezényeltem, hogy miként jussanak be Fortune 500-as toplistás cégek beszerzőihez.
Tudom, milyen felhívni egy nap felhívni 20 ügyfelet, vagy gyöngyöző homlokkal leülni egy sorsdöntő tárgyalásra. Erre a tudásra alapozva nőttem sales vezetővé, képeztem magam trénerré és mentorrá.
Minden tréning kincset ér, viszont még ennél is nagyobb potenciál rejlik a szemlélet és folyamatváltásban. Ajánlom figyelmedbe a modern sales világát.