Sales tréning – valós és aktuális tudás

Az értékesítési technikák fejlesztése és a tárgyalástechnikai tréningek vásárlása általában az elsődleges megoldás az eladási problémák kezelésre. A tréningekbe fektetett pénz mindig megtérül, szerencsére az elmúlt években erre már mindenhol képeznek budgetet. A kérdés csak az, hogy mire érdemes pénzt kiadni a modern sales világában.

A 3 éve több mint 200 résztvevőt képző LABA sales technikák tréningről eddig még senki nem távozott hiányérzettel.

A saját fejlesztési projektjeim mellett néhány évvel ezelőtt felkért a LABA Hungary a Sikeres értékesítési technikák mesterkurzus megalkotására, ami azóta az egyik legmagasabbra értékelt kurzus. (ajánlom, hogy nézz szét a LABA oldalán, mert remek képzéseket kínálnak)

A sales tréningeken ezek a témák a legnépszerűbbek:

  • A konzultatív eladás technikája
  • A LinkedIn ereje, lead generálási módszerek a hideghíváson túl
  • A tárgyalás és az ügyfélkommunikáció keretezése
  • 4 vevői karakter beszédnyelve (a DISC modellen túl)
  • 8 befolyásoló tényező az eladások során
  • Lezárási módszerek
  • Hideghívások felépítése

A tréneri működésem azért egyedülálló, mert valós és aktuális sales tudást közvetítek.

Nem egy 20-30 éve lerágott amerikai sikerkönyvet húzok rá mindenkire, hanem én is kint küzdök a frontvonalon: éppen egy orvostechnikai szerelem-projektet konvertálom nyereséget termelő üzletággá – azaz a színtévesztők eddig szürkének tetsző piacát alakítom ki – nemrég pedig egy 60.000 fős IT monstrum new business sales csapatát vezényeltem, hogy miként jussanak be Fortune 500-as toplistás cégek beszerzőihez.

Tudom, milyen felhívni egy nap felhívni 20 ügyfelet, vagy gyöngyöző homlokkal leülni egy sorsdöntő tárgyalásra. Erre a tudásra alapozva nőttem sales vezetővé, képeztem magam trénerré és mentorrá.

Minden tréning kincset ér, viszont még ennél is nagyobb potenciál rejlik a szemlélet és folyamatváltásban. Ajánlom figyelmedbe a modern sales világát.