Mentorálás és konzultálás

A szolgáltatásom azért egyedülálló, mert az üzletkötői tapasztalatom alapján fejlesztem az értékesítésed működését, nem egy külföldi modellt, vagy egy különlegesnek vélt technikát szerkesztek egy prezire. 20 éves rutint szereztem különböző értékesítési és üzletfejlesztési területen, a KKV szektoron belül, ahol a legnehezebb eredményt elérni. Tudom, milyen felhívni egy nap felhívni 20 ügyfelet, vagy leülni egy sorsdöntő tárgyalásra.

A sokrétű tapasztalatomból merítve ötletekkel segítem a felmerülő problémák áthidalását.

Ha meghatároztad a célodat, akkor javaslatot teszek a közös munkánk hosszára és lépéseire. Szíves támogatlak 1-2 alkalmas coaching jellegű beszélgetésekkel, vagy akár egy sales tréningnél többet nyújtó több hónapos rendszeres üléssorozattal. Akikkel szívesen dolgozok együtt:

Értékesítőkkel, akik többet szeretnének kihozni magukból

Mentorálom vállalatok néhány fős sales csapatát, ahol havi gyakorisággal dolgozzuk fel az elakadásokat és találunk jobb megoldást az üzletkötésre. Előzetesen megegyezünk a tartalomban, hogy milyen értékesítési technikákat adok át az együttműködésünk során. A rendszeres konzultáció célja a szakmai és problémamegoldó képességek fejlesztése, ezáltal az árbevétel (na és persze a jutalékod) növelése.

Cégvezetőkkel, akik jelentősen kívánják növelni az árbevételüket

Szívesen ülök le cégvezetőkkel a vállalat értékesítési fejlesztésében rejlő lehetőségeket átbeszélni. Minden vállalat értékesítési működése más, de egy szakmai vizsgálatot, azaz értékesítési auditálást követően biztosan fejleszthető. A jelentős árbevétel növekedést az alaposan megismert és körülhatárolt vevői piac biztosítja, a mindennapi eladások kulcsa pedig az ügyfeleid igényeihez igazított sales folyamatok felépítése.

Fejlesztési projektvezetőkkel, akik a vevői szemléletet és a piacképességet akarják elérni

A fejlesztési projektek sikeréhez pedig azzal járulok hozzá, hogy a vevőközpontú szemléletet biztosítom a mentorálási folyamat során, hogy a piacra fejlesztett, jól eladható termék jöjjön létre. Nagyon sok olyan megkeresést kapok, ahol egy jó ötletet pénzzé kellene tenni, bevezetni a hazai- vagy nemzetközi piacra. Mindennek a kulcsa, hogy már a termékfejlesztés fázisában is a vevő számára fontos értékekre fektessük a hangsúlyt. Ha megkeresel, én ezt garantálom.

A mentorálások és konzultálások általában három témakörrel foglalkoznak:

  • Hogyan lesz belőled sikeres sales manager vagy cégvezető? Felfedezzük milyen célokat és sikereket érdemes magad elé kitűznöd, milyen eszközök támogatják a munkádat, és hogyan tudsz hatékonyan dolgozni
  • Az ügyfélkapcsolatok kezelése a sales kulcsa. A vevők megtalálásának és kezelésének ideális módját keressük meg, hogy minden hideghívás és tárgyalás valós érdeklődést keltsen az ügyfélben. Milyen sajátosságok vannak a Te piacodon és értékesítési rendszeredben.
  • Technikák és szempontok az eladásokban. A lényeg természetesen az, hogy létrajöjjön az üzlet, ehhez megtaláljuk a megfelelő érvelési tényezőket, a hatást fokozó elemeket, és a legjobb lezárási technikákat.

Téged milyen téma érdekel leginkább?