Studio Present – Új termék piaci bevezetése, sales stratégia

A szabadkai Studio Present online platform fejlesztő csapata több mint 10 éve tartó eredményes menetelése, a „mini google” felépítése, a német piaci sikerek után egy új termékkel kíván még nagyobbat lépni. A Pierre Smart Home rendszer korszakalkotó lehetőségeket rejt, amit viszont alaposan eltervezve kell bevezetni a piacra.

Az együttműködésünk több szakaszból állt, a vevői szempontok előtérbe helyezését követően vizsgáltuk az árazást és a piaci lehetőségek, majd konkrét eladási lépéseket terveztünk. Mindezt egy eredményes startuphoz méltó lendülettel és hangulattal.

A vállalat vezetője így foglalta össze a közös munkát:

15 év szoftverfejlesztési pályafutásom alatt, sosem kellett az eladással törődnöm. Ez kb. egy éve megváltozott mivel egy saját terméket, egy okos otthon rendszert fejlesztettünk, és amikor oda jutottunk, hogy el kell adni, akkor megtorpantunk.

Már az első workshop olyan konkrét eredményt hozott, hogy emlékszem csak mosolyogni tudtunk, és tudtuk, hogy jó úton járunk. 

Balázzsal való együttműködésünk, nagyon sokat lendített az eladásokban és még csak a kezdetén járunk. Nagyon jó volt látni, hogy a workshopon “tanultak” gyakorlatbani alkalmazása működik. Így a tárgyalások kezdetén, pontosan tudjuk, hogy mit kell mondanunk és mit akarunk elérni, megtanultuk, hogy mikor és hogyan beszélhetünk árakról, és hogy soha nem adunk kedvezményt. 🙂

Én jó szívvel ajánlom mindenkinek akinek van eladni valója, lényegtelen hogy most kezdi vagy már vannak sales folyamatai.