Sales folyamatok és CRM

Minden tanácsadás és fejlesztés akkor éri el a célját, amikor bekerül a mindennapi gyakorlatba. A B2B Sales Flow eredményességét rövid időn belül megtapasztalod, mert jól kitalált folyamatokkal hamar rutinszerűvé válik az eladás.

Értékesítési folyamatok, sales funnel, azaz értékesítési tölcsér, CRM – ezek mind az új működésed nélkülözhetetlen elemei. A korábban bemutatott B2B Sales-Flow akkor fogja látványosan növelni az árbevételed, amikor a működés gyakorlatilag automatizálásra kerül.

Ezt a célt szolgálja az ügyfeleid igényeihez igazított eladási folyamatok felépítése, amelyet a CRM (Client Relationship Management – ügyfélkapcsolat kezelő) rendszer gyakorlatilag automatizál. Világossá fog válni, hogy az eladás során melyik lépést, elakadást, vagy kifogást követően mi a teendő – így gyorsabb és eredményesebb leszel.

A CRM egyik legkecsegtetőbb adata egyes források szerint, hogy 8,7-szeres megtérülést ígér. A tapasztalatom hosszú évek CRM használata után az, hogy a megtérülés biztosan a befektetésed sokszorosa. De ezt csak akkor realizálod, ha tudod, mire kell használnod. Ezt mutatom meg, ezért dolgozzuk ki a Te folyamataidat.

B2B Sales folyamatok és CRM eredménye

Ez lesz az a minőségi változás, ami visszatérő vevőket hoz a vállalatnak, akik hosszú éveken keresztül stabil bevételt és növekedést biztosítanak. És ez az ügyfélkapcsolat kezelés nyitja ki az ajtót az igazán értékes projektek felé.

Lássunk munkához! Ha kiváncsi vagy a szolgáltatásom áraira, akkor itt megtekintheted.

Biztosíthatlak, hogy ha elkészültünk, nem engedem el az értékesítőid kezét, hanem mentorként mögöttük állok, hogy Neked ne legyen ezzel gondod.