Kroki Stúdió – Sales-Flow beindítása

A Kroki Stúdió belsőépítészeti műterem alkotásait valószínűleg már sokszor megcsodáltuk a mindennapok rohanásában – gondolok itt például a legutóbbi sikerükre, a Párisi Udvarban végzett tervező és műemlék rekonstrukciós munkákra.

Adott egy magas minőségben teljesítő kisvállalat, amely évről évre látványos és elismert projekteket teljesít, és mára válogathat a megbízások közül.

Miben tudok ehhez hozzátenni? A tanácsadás célja a B2B Sales-Flow beindítása, mely segítségével az új partnerek számára is egyértelművé válik a tervezőcsapat különleges értéke.

A közös munkánk legfontosabb eleme azok a workshop-ok voltak, ahol mindenki odatette magát, ennek eredményeként egyedi anyagot raktunk össze. Elkészült a “Sales Pitch” amely az értékesítési folyamat minden momentumában (spontán találkozók, bemutatók, tárgyalások és ajánlatadások) eredményes eszközként használható fel, kijelöli az utat a megrendelések eléréséhez.

Ahogy a workshop-ot követően a stúdió ügyvezetője fogalmazott:

Nagyon köszönjük az együttműködést! A soron következő tárgyaláson a korábbi önmagunkhoz képest messze felül teljesítettünk, és a találkozó után nagyon fel voltam dobva, ezt mindenképpen meg akartam veled osztani.

Ha Téged is érdekel ez a fejlesztés, akkor ezen a linken tudsz tovább olvasni.