Hogy több megrendelésed legyen.

Referencia projektek

A B2B kereskedelemi pályafutásomból azokat a referenciákat emelem ki, ahol legjobban be tudom mutatni az értékesítési folyamatok egyes elemeit. Szeretnék ezekkel a sikertörténetekkel is hasznos tanácsokat adni, rámutatva a pozitív tényezőkre, és a hibákra egyaránt.

Ariston Thermo Hungária

Az értékesítési audit, azaz felmérés során az Ariston Thermo Hungária Kft. kereskedelmi csapatát ismerhettem meg. A csapat működését, az értékesítési eszközöket és folyamatokat elemeztem, az elakadásokat és a fejlődési lehetőségeket vizsgáltam. Az évi közel 8 milliárd Forintos árbevételt termelő vállalat további növekedéséhez új tényezőket emeltünk ki, és egy új csapat működését állítottuk össze. Eredményes és […]

Mybulldogshop.com – Sales kommunikáció fejlesztése

A tanácsadásom célja a vállalat B2B retail kereskedelmének erősítése. Az értékesítési kommunikációt a nagyobb viszonteladói lehetőséget kínáló ügyfelek célpiaca szerint rendszerezzük, és új taktikát építünk.

Bevételnövelés egy új üzletág beindításával

Bemutatom milyen lépésekkel nyertem meg az egyik legnagyobb projektemet ott, ahol más nem is nagyon kopogtatott, és hogyan segítettem a cégemet az évi több mint 40%-os árbevétel növekedés eléréséhez.

Női Egészségért Alapítvány – Sales-Flow beindítása, mentorálás

A tanácsadói munkám célja új támogatók megszerzése. Sales nyelven az új támogatók gyakorlatilag a “projektek vevői”, a projektek pedig a “termékek”. Ebben a szemléletben építettük fel értékesítési rendszert, célcsoportokat alkottunk, a selling point-ok megtalálásával pedig egészen új megjelenésű ajánlatokat készítettünk.

Nutrimed Zrt. – Retail B2B sales, üzletfejlesztés

A feladatom a B2B értékesítési rendszer alapjainak megalkotása és a kiemelt partneri hálózat felépítése. A munkavégzésem során a vállalat key account értékesítőjeként hideghívásokat és ügyfélkezelést is végzek. Az eredményem a korábbi kereskedelmileg előnytelen bizományosi együttműködések átfordítása tényleges forgalmat generáló B2B partnerekké.

Hogyan nyertem el nagyprojektet egy kiemelt ügyféltől?

A kiemelt ügyfélkapcsolatok kezelése gyakran sok energiát felemészt, de a tudatos kapcsolatalakítás idővel mindig meghozza a gyümölcsét. Az évek során megtapasztaltam, hogy egy B2B értékesítő valójában soha nem kap elutasítást – a következő megrendelés ha késik is, már úton van.

Kroki Stúdió – Sales-Flow beindítása

Ahogy a workshop-ot követően a stúdió ügyvezetője fogalmazott: “Nagyon köszönjük az együttműködést! A soron következő tárgyaláson a korábbi önmagunkhoz képest messze felül teljesítettünk, és a találkozó után nagyon fel voltam dobva, ezt mindenképpen meg akartam veled osztani.”

Piroteus – értékesítési terv és stratégia

Az első projektjeim egyike egy startup értékesítési tervének összeállítása. A hazai startup és KKV-szektor tőkefinanszírozásával foglalkozó Hiventures programjának első két fordulóján túljutott vállalkozás a nagybefektetésnek számító 250 millió Forintos tétért szállt versenybe.

Üzletszerzés nemzetközi piacon – a B2B értékesítési csatornák fejlesztése

Adott egy sikeres építész csapat, akik közösségeket formálnak, művészeti táborokat szerveznek, és szerethető látványosságokat alkotnak. Belülről nézve a tervező és gyártó cég üzleti működése nagyon hasonló más vállalkozásokhoz; állandó ügyfelekre és nemzetközi eladásokra van szükség. 

Ügyfeleim véleménye

Ha segítségre lenne szükséged, kérdezz bátran!

    Top