Referencia projektek
Az itt felsorolt referencialista egy válogatás a kereskedelmi pályafutásomból, ahol egyaránt megjelenik az üzletfejlesztői és tanácsadói munkavégzésem. Megtekinthetők a legújabb értékesítés fejlesztési projektek illetve olyan korábbi sikertörténetek is, ahol kiemelem a pozitív tényezőket, segítve ezzel is a Te értékesítésed működését.

Gershoj Energia – Értékesíteni egy fluktuáló piacon
A napelem rendszerek forgalmazói és telepítői az elmúlt években egy hullámvasúton megkapaszkodva hol élvezik, hol szenvedik a politikai döntések sorozatát. A Gershoj Energia csapata a b2b piacon erősítve igyekszik fenntartani a b2c piacról kieső érdeklődést, amiben nagy segítséget jelent a modern értékesítési szemlélet és a value based selling alapjainak elsajátítása.

3Dee Technologies Hungary – Sales audit a 3D nyomtatás izgalmas piacán
A 3Dee megkeresése egy korábbi élmény, a LABA értékesítési technikák kurzusomat követte. A cégvezető a kurzuson tapasztalt gyakorlati megközelítésem alapján döntötte el, hogy szeretné, ha átnézném, hogyan működik az ő értékesítési rendszerük, és hogyan tudnának még sikeresebbek lenni. Nem könnyű feladat egy ilyen dinamikusan alakuló piacon, a 3D nyomtatásban helyt állni, és szinte minden nap […]

Studio Present – Új termék piaci bevezetése, sales stratégia
A szabadkai Studio Present online platform fejlesztő csapata több mint 10 éve tartó eredményes menetelése, a „mini google” felépítése, a német piaci sikerek után egy új termékkel kíván még nagyobbat lépni. A Pierre Smart Home rendszer korszakalkotó lehetőségeket rejt, amit viszont alaposan eltervezve kell bevezetni a piacra. Az együttműködésünk több szakaszból állt, a vevői szempontok […]

Sky Factory – Sales Funnel fejlesztése
Egy különleges beltéri elem, amely kiválóan alkalmazható az egészségügyben, irodaházakban, mégis emberpróbáló feladat eladni. Hogy miért? Mert nem ismerik a terméket, és nehéz közelíteni az ügyfélhez. Az értékesítés fejlesztése a vevőközpontú szemléletre fókuszált, a buyer personák megalkotására, a problémafeltáró kérdések elkészítésére, amivel a korábbi műszaki/funkcionális megközelítés helyett a termékben rejlő hasznosságot kerestük. Az együttműködésről így […]

Ariston Thermo Hungária – Sales audit és csapat bővítése
A sales audit, azaz értékesítési működés felmérése során az Ariston Thermo Hungária Kft. kereskedelmi csapatát ismerhettem meg. A csapat együttműködését, az értékesítési eszközöket és folyamatokat elemeztem, az elakadásokat és a fejlődési lehetőségeket vizsgáltam, azaz sales démonokat és a rendszerben rejlő szinergiákat határoztam meg. Ezt követően dolgoztunk tovább egy új csapat működési modelljén. A munkám két […]

Agroinform Média – Vadászat az ügyfelekre
Az Agroinform Média elsőszámú médiatartalom szolgáltató az agrárszektorban, hidat képezve a termelők, gazdák, és a kereskedők között. Az agroszektor Indexe, vagy facebookja, ahol a kiemelt ügyfélkapcsolati managerek hosszútávon és eredményesen értékesítik a felületet és a különböző médiatartalmakat a partnereknek. Az értékesítés felmérése, azaz sales audit több strukturális és szervezeti változtatásra hívta fel a figyelmet, és […]

Kroki Stúdió – Sales-Flow beindítása
Ahogy a workshop-ot követően a stúdió ügyvezetője fogalmazott: „Nagyon köszönjük az együttműködést! A soron következő tárgyaláson a korábbi önmagunkhoz képest messze felül teljesítettünk, és a találkozó után nagyon fel voltam dobva, ezt mindenképpen meg akartam veled osztani.”

Mybulldogshop.com – Sales kommunikáció fejlesztése
A tanácsadásom célja a vállalat B2B retail kereskedelmének erősítése. Az értékesítési kommunikációt a nagyobb viszonteladói lehetőséget kínáló ügyfelek célpiaca szerint rendszerezzük, és új taktikát építünk.

Női Egészségért Alapítvány – Sales-Flow beindítása, mentorálás
A tanácsadói munkám célja új támogatók megszerzése. Sales nyelven az új támogatók gyakorlatilag a „projektek vevői”, a projektek pedig a „termékek”. Ebben a szemléletben építettük fel értékesítési rendszert, célcsoportokat alkottunk, a selling point-ok megtalálásával pedig egészen új megjelenésű ajánlatokat készítettünk.

Nutrimed Zrt. – Retail B2B sales, üzletfejlesztés
A feladatom a B2B értékesítési rendszer alapjainak megalkotása és a kiemelt partneri hálózat felépítése. A munkavégzésem során a vállalat key account értékesítőjeként hideghívásokat és ügyfélkezelést is végzek. Az eredményem a korábbi kereskedelmileg előnytelen bizományosi együttműködések átfordítása tényleges forgalmat generáló B2B partnerekké.