Blog

5 csillagos értékesítési kurzus kiemelt témái

Jókor jött idén tavasszal a LABA Magyarország felkérése, hogy készítsem el a saját értékesítési mesterkurzusomat. A téli covidos időszak nekem is nagyobb teret engedett az üzleti tanácsadásom és értékesítési tréningjeim újragondolására, így rengeteg ötletem halmozódott fel. Ebből született meg a sikeres értékesítési technikák kurzus, ami 97%-osan maximálisan elégedett sales managereket szabadított rá az új vevőkre. […]

A vállalati értékesítés technológiaváltása: Jön a robot sales csapat?

A B2B – azaz vállalatok közötti – értékesítés működésében eddig döntő szerepe volt a személyes jelenlétnek a hideghívásokban és a kapcsolatépítésben. Az online ügyfélvadászat azonban a kiskereskedelem mellett már a B2B piacon is dinamikusan fejlődik  – vajon itt is átveszik főszerepet az algoritmusok? Az értékesítés szó jelentése leírja magát a tevékenységet: az eladó egy termékhez […]

Milyen sales skillek számítanak 2021-ben? Milyen képzést válassz?

Az értékesítési tréningek manapság egyre inkább a csoportdinamikát és együttműködést támogatják, ezért az egyéni képességek fejlesztésére a képzések és a mentorálási programok kínálnak jobb megoldást. Segítséget nyújtok abban, hogy 2021-ben sales managerként mit érdemes fejlesztenünk magunkban, illetve az alkalmazottainkban. A lényeges kérdés, hogy mitől jó egy értékesítő? Milyen tényezők, tulajdonságok segítenek minket az eladások során? […]

Az értékesítési folyamat audit megmondja, mire van szükséged

A B2B sales audit a vállalatod értékesítési folyamatainak és az eladásokat segítő eszközöknek a vizsgálatát jelenti. Felmérem, hogyan találsz új érdeklődőket, milyen értékesítési csatornákat működtetsz, és miként kerül a megrendelés az asztalra. A tanácsadás célja, hogy egyértelművé váljon számodra, egy tréninggel vagy az értékesítési rendszer fejlesztésével tudod gyorsabban növelni az árbevételed. Nagyon sok ajánlatkérés és […]

Hogyan lesz üzlet a hideghívásból?

Ha a B2B értékesítők feladatait sorba állítjuk, akkor az első helyre mindenki az ügyfelek felkeresését rangsorolja. Mikor eredményes egy B2B hideghívás, és hogyan tudja egy beszélgetés előkészíteni a üzletkötéseket? Erről szól ez a cikkem. A B2B piacon, azaz a vállalatok közötti üzletkötésben a megrendelés és egy nagyobb szerződés általában nem az első vagy a második […]

Cápák között – Ingyenes üzleti tanácsadó műsor

Hosszú évek óta távol tartom magamat a lezüllött televíziós programoktól, amikor is az egyik cimborám felhívta a figyelmemet a Cápák között című RTL Klubos tv műsorra, hogy esetleg érdekelhet. És valóban, ez a műsor az üzleti tanácsadás és az értékesítői kommunikáció világában egyaránt remek segítséget jelent! Ha esetleg valaki még nem ismerné a műsort, akkor […]

Értékesítő vagy üzletfejlesztő akire szükséged van?

Gyakran találkozom vele, hogy a B2B értékesítés és az üzletfejlesztés fogalma összemosódik. Cégvezetőként sikeresen piacra vittél egy jó ötletet, a termék már produkált több üzletet, ahol nagyjából mindent sikerült a vevői elvárásokhoz igazítani, határidőre teljesíteni és még ki is fizették – így most megfogalmazódik benned a következő lépés, hogy jöhet is egy értékesítő, aki felpörgeti […]

Miért nem működik a call-center jellegű hideghívás a B2B értékesítésben?

Az elmúlt fél évben szinte minden új partnerem arról panaszkodott, hogy a lead-generálásokat, hideghívásokat lebonyolító call-centerek munkája nem vált be, sőt, kellemetlen élmény volt az együttműködés. Miért van ez, hol keresendő a hiba? A hideghívás egy speciális műfaj. Sokan talán azért tartanak tőle, mert úgy érzik, egyfajta kéretlen zaklatással csörgetik meg a leendő ügyfél telefonját; […]

A sales, marketing, PR – melyik hoz több megrendelést?

Egy piaci rajt előtt álló startup és a már szép sikereket megért KKV egyaránt szembetalálja magát ezzel a kérdéssel: sales, marketing vagy PR? Mit mond erre egy üzleti tanácsadó, melyik hoz be több vevőt? Az online marketing már hatékonyabb az értékesítésnél? A PR pedig egyenlő a Forbes címlappal? Megpróbálom ezt a rengeteg kérdést sorban feloldani […]

Mit jelent a B2B értékesítés? Milyen tényezők garantálják az üzletkötés sikerét?

A B2B értékesítés egyre többet használt fogalom, és egy nagyon aktív kereskedelmi ág. Számos kisvállalat árbevétele és üzleti sikere múlik azon, hogy megérti a piac sajátosságait és az eladási sikerek lényegét. A Te céged hol ad el; csak a B2B piacon, vagy netán B2C vásárlókat is kiszolgálsz? A biztos növekedést az alaposan megismert és körülhatárolt […]