Blog

B2B sales szótár – technikák és fogalmak

A B2B értékesítés egy olyan szakma, amelybe legtöbben menet közben tanulnak bele, és ahol az elméleti oktatás szinte nem is létezik. Tele van a terület angol kifejezésekkel, amelyeket egyrész nehéz jól lefordítani, másrészt minden egyes vállalat másként értelmezi a gyakorlatba ültetését. Szeretnék segítséget nyújtani a megértésben; ezekkel a fogalmakkal érdemes tisztában lennünk, mert alkalmazásukkal az eladásaink […]

Válságkezelés a B2B értékesítésben

A koronavírus okozta válság lesújtott a KKV szektorra. A vevők befagyasztották a beszerzéseket, megállítottak projekteket, mindenki általános költségstopot vezetett be, ennek következtében sokan a túlélésért küzdenek. Megéltünk már hasonló krízist, és sokan túljutottunk rajta. Szeretném megosztani az észrevételeimet, miként tudjuk újra növekedési pályára állni. Milyen tapasztalatot tudunk előhívni a 2008-as gazdasági válság utáni helyzetből? Sokan […]

Startup üzleti tervezés – befektetők és vevők megnyerése

A tervezés mindig egy nehéz feladat. Főleg akkor, amikor egy befektetői csoportot szeretnél meggyőzni arról, hogy a vállalkozásod piacra termett, tudatosan felépített eladási stratégiával rendelkezik, és rendkívüli üzleti sikerekre előtt áll. Abban tudok a segítségedre lenni, hogy ez a sikeresség láthatóvá váljon. Az üzleti tervezés mára mindenki számára ismert folyamat; egy sablon doksi egy google […]